Szeptemberi esküvő a Barabás Villában

2013.11.10.

Hajnal és Attila...Azok a jó kis tervezgetős, beszélgetős esték, amik sokszor éjszakába nyúltak...Az esküvő napján mondták nekem a fotósok, hogy mennyire hasonlítunk egymásra a menyasszonnyal. Ezek szerint másoknak is feltűnt :-) És nem a vörös hajunkra gondoltak, hanem, arra, hogy nagyon hasonlóan látjuk a világot. Ő volt az a menyasszony, akivel öt perc után megtaláltam a közös hangot és pontosan tudtam milyen esküvőt szeretne. Elkezdtem a mondatot, ő befejezte, bármit mondtam, mindenre vevő volt, a kedvenc színem volt a fő szín az esküvőn és a beszélgetéseinket átszőtte az a hihetetlen összhang, ami nekem nagyon megkönnyítette a munkámat. Attila, a vőlegény is mindenben partner volt és remek ötletekkel rukkolt elő. Az első perctől tudtam, hogy ez egy fantasztikus esküvő lesz és nekem lett igazam :-)

Borzasztóan szorítottam nekik, hogy szép legyen az idő, hiszen a polgári szertartást a Barabás Villa teraszára terveztük. Valamit nem jól csináltam, mert péntek éjjel elkezdett esni az eső és el sem állt szombat délutánig. Minden csupa víz volt, a kinti szertartásunkat a gyönyörű dekorációs tervekkel együtt elmosta az eső. Kicsit félve léptem be a készülődős szobába, arra számítva, hogy könnyek között találom a menyasszonyt, ehelyett vidáman ült a sminkben a kiborulás legkisebb jele nélkül és ez így is maradt egész este. 

Hajnal egy gyönyörű, kristályokkal kirakott, fodros ruhát választott, olyan volt benne, mint egy hercegnő.

A szertartást végül a villában rendeztük, de időközben elállt az eső is, így elkészülhettek a csoportképek a lépcsősoron a színes nyalókákkal és nem maradt el a lufiposta sem. 

A rendezvényterem csoki-türkiz színben ragyogott, soha nem hittem volna, hogy a szegfű ilyen gyönyörűen mutat majd asztaldíszként. A kristályok persze itt is visszajöttek :-)

A Barabás Villa ismét kitett magáért, a vacsora és a felszolgálás tökéletes volt, utána pedig hajnalig tartott a party. Hatalmas buli kerekedett és mindenki boldogan, felszabadultan ünnepelt. Nagyon nagy szeretettel szerveztem ezt az esküvőt, igyekeztem visszaadni tudásom legjavát azért a maradéktalan bizalomért, amit ettől a pártól kaptam. Köszönöm Nektek, így utólag is!

Szolgáltatók:

Helyszín: Barabás Villa

Dekor: Fleur&Ballon

DJ: Soundteam

Ceremóniamester: Erdélyi Krisztián

Fotó: G2

Szervezés: Vasas Cs. Tímea - Beautiful Wedding Esküvőszervezés

komment

Címkék: esküvő ősz szertartás dekoráció esküvőszervező menyasszonyi ruha

Érdekel az esküvők világa, esetleg házasodni készülsz? Érdekes hírek, hasznos tanácsok egy esküvő­szervező tollából.

Címkék


süti beállítások módosítása