Gondolataim az esküvő kiállításokról...

2013.02.01.

Az utóbbi napokban kaptak hideget-meleget az elmúlt két hétvégén megrendezett esküvő kiállítások. Sok fórumon, blogban, cikkben olvashattunk különböző véleményeket. Én is kilátogattam, egyrészt mert érdekel, másrészt a kapcsolati tőkémet építeni. Nekem is vegyesek az érzéseim, egy kicsit úgy éreztem, mintha időutazáson lennék, mármint visszafelé. Azok a szolgáltatók akik kiállítanak egy ilyen rendezvényen, bődületesen sok pénzt fizetnek a standokért. Azért mennek ki, hogy ügyfeleket gyűjtsenek, ismertséget szerezzenek. Mégis sokszor az a gondolatom támadt, hogy pont arra nem marad forrás, ami látszik, arra, hogy hogy néz ki az a stand, amivel találkozik az érdeklődő. Néha olyan érzésem volt, mintha nem is ebben az évben lennék, a ruhaszalonok egy része tavaly tuti ugyanezeket a darabokat hozta ki, van olyan cipős cég, ami évek óta ugyanazzal az állvánnyal képviselteti magát, a modellek nagy része évek óta változatlan. Valószínűleg ez a pároknak nem tűnik fel, hiszen ők általában egyszer mennek ki egy ilyen kiállításra, de aki gyakoribb látogató, annak azért szemet szúr. 

Vannak persze üdítő kivételek, láttam néhány gyönyörű dekoros standot, bérelhető elektromos járművet esküvőre, vadiúj kanál designos csokiszökőkutat, amelyből egyszerre kétféle csoki folyik, a ruhaszalonok között a nemrég nyílt One&Only álomszép ruháit, egyedi hajdíszeket stb., de összességében nekem kicsit hiányérzetem van. Meglátjuk jövőre...

esküvő kiállítás.jpg

komment

Címkék: esküvő kiállítás

Érdekel az esküvők világa, esetleg házasodni készülsz? Érdekes hírek, hasznos tanácsok egy esküvő­szervező tollából.

Címkék


süti beállítások módosítása